Login: Hasło:   24 czerwca 2018  

Najczęściej zadawane pytania

Zgłoś nowe pytanie

ePODGiK

1. Jak można zmienić geometrię zakresu dla pracy, która już została zgłoszona?

Aby zmienić geometrię zakresu należy skontaktować się z ODGiK.

2. Podczas zgłaszania pracy wybrałem format wydruku, który mi nie odpowiada. Czy mogę go zmienić?

Tak, można zmienić format wydruku. W tym celu należy wejść do informacji o pracy, a następnie wybrać pozycję "Generuj ponownie". Na następnej stronie pojawi się możliwość zmiany formatu wydruku.

3. Nie chcę otrzymywać powiadomień o zmianie statusu mojej pracy.

W tym celu należy zalogować się do serwisu, a następnie przejść na zakładkę Ustawienia wybrać pozycję Powiadomienia o zmianie statusu ustalić dla jakich statusów mają być przekazywane powiadomienia email.

4. Czym różni się opcja "Generuj ponownie" od "Zgłoś błędny plik"?

Generuj ponownie powoduje AUTOMATYCZNE wygenerowanie nowych materiałów bez udziału operatora. Zgłaszanie błędnego pliku ma na celu powiadomienie operatora o błędzie w tym pliku.

5. Czy mogę zwiększyć liczbę działek przedmiotowych?

W chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia liczby działek przedmiotowych po zgłoszeniu pracy. Aby dostać wypisy z ewidencji dla innych działek należy skontaktować się z ODGiK.

6. Podczas zgłaszania pracy pomyliłem się i wybrałem złą działkę. Czy mogę to zmienić?

Aby zmienić numery działek, które zostały zgłoszone należy skontaktować się z ODGiK.

7. Skąd uzyskać hasło geodety uprawnionego?

W tym celu należy skontaktować się z właściwym ośrodkiem dokumentacji.

8. Czy mogę zmienić hasło geodety uprawnionego?

Nie można. Hasło geodety uprawnionego jest niezmienne.

9. Zapomniałem hasła firmy (login, to numer NIP). Czy mogę je odzyskać?

Hasła nie można odzyskać, ale można je zresetować. Aby wejść w procedurę resetowania hasła proszę zalogować się na swój login (numer NIP) a pole hasło proszę pozostawić puste.

© 2007-2018 GEO-SYSTEM Sp. z o.o.
Ostatnia modyfikacja: 18 czerwca 2018